Wednesday, July 07, 2010

一封电邮



没有意料之下,
收到一封私人电邮但却寄到公司的电邮箱里!
又是他,写了一封长篇阔论的电邮!
看了之后,却没有感觉!
反而感觉有点反感!

无论你怎么说,
到最后,你所要诠释的是错的人是我?
而你是最棒的?

承认我对你的爱,呵护及忍让!
一切都是我心甘情愿的对你付出,
我没有要你的回报!
只要好好的过...

一切保持原状,
没有任何的复合,
我坚持我要做回我自己!
要回到我脸上笑容多过眼泪的生活!!

3 comments:

Unknown said...

看了你的部落,心中只能为你惋惜。。从你宣布恋爱到结束,这中间发生了很多事情了吧?佩服你的勇气,佩服你的果断,换上是我,总是选择逃避。。加油吧!相信爱情是美好的!

Jeremy said...

Hi, from your blog i saw numbers of different thing happen to me as well. We almost break off at the same time. It should be 3 week ago but i can said so we hardly contact each other as her attitude & behaviour is so storng & hard. If it is time to let go, i think just let it go as i almost decided to let it go even though we had been together for more than 7 years & being through 2 marriage proposal.

What can i do? Is nothing.......God will show me the way.

s@ncherrian said...

爱情是美好的,只是看你如何去维持它!
什么都是由零开始,得慢慢的去培养!
有心不怕迟,总会有来临的那一天!

两个人之间,最重要的是沟通!
如果沟通有问题,就得好好的谈!
不然的话,后果只有一个字"吵"!