Wednesday, June 30, 2010

想婚!!


昨天我在面子书上的status写着:“想婚!”
 不知为什么,有种想婚的念头!
只是有感而言,却惊动了大家!
真的不好意思!

没想到竟然在FB上会 有那么多的留言!
大家都以为我真的要结婚了,
都以为我的恋情稳定,都是时候了!
其实,“十画都没有一撇!”

跟男朋友的冷战!
大概两个星期没联络!
仿佛好像回到了单身的日子!
却感觉单身好过恋爱,
竟然没有那些提心吊胆的压力,
没有担忧的烦恼,
反而觉得一身轻,更开心!
我想是时候和你心平气和坐下来说声:“我们分手吧!”

也许你我都不适合大家,
请原谅我的自私,
我真的接受不到你的大男人,你的脾气!

3 comments:

Jared Low said...

欢迎光临,谢谢来到单身局乐部:)
我们的大门永远为你而开

said...

good one... u still got me...
support support

Jeremy said...

I had the same feeling with you. It also almost 2 weeks we din contact each others. During the period of time is really suffering as this was our 2nd time break off. All these happen when we are preparing for our marriage. Everything is already plan but just don't know why thing just blast out without you realize.
Hope you will able to cool down yourself & let time to overcome & heal your wound.

God bless & wish to know you.